Hiustenpidennys HELVETTI/Muodonmuutos

Siis minähän en mikään kampaaja ole, enkä siis tiedä muuta kuin, että pidennykset on mulla olleet useasti, eikä mitään ongelmia ole ollut.

On ollut sinettiä, microringiä ja ommel pidennykset. 
Miksi pidän sineteistä? Ne ovat huomaamattomat oikein tehtynä, eikä niitä tunne!

Microringeistä ei oikeaa kokemusta ole, koska ne tehtiin minulle huonosti, OIKEESTI! Mulla oli sivusiili ja laitettiin 100kpl muistaakseni, niin mun takaraivossa oli 75 microringiä, ja loput jotenkin sivuilla, oli aikas karun näköinen.

Ommel pidennykset on jees, mutta ei mun juttu! Mä en henkilökohtaisesti pidä siistä että pää tuntuu pomppuselta! Mutta siistit oli!

Tällä kertaa mulla oli siis sinetit, en tiedä paljon tukkaa tulee yhteen sinettiin, mutta joissain oli esim 5 hiussuortuvaa, ja sinetti. Mietin vaan että ihmisellä on kyllä jäätävän vahva tukka kun jaksaa kannatella. No tukka takkuuntui päivässä, vaikka käytin oikeita aineita ja letitin yöksi etc. Harjatessa sinettejä tippui, kuin sieniä sateella kasvaa. Harmittaa tosi paljon, sillä sinetit tosissaan on aina toimineet mulla moitteettomasti. 

          

 Lähtötilanne                             Takkua                                                    Kajuja kohtia

Myös harmittaa koska lopputuloksena oli se, että takkuja en saanut auki, joten otin sakset ja napsasin oman tukan pois. Sivut on siis kynitty, ja takkujen alta paljastui ikävä totuus myös. Mun hiukset on kärsiny tosi pahasti siellä on isoja kaljuja läiskiä.

No mutta koksa asenne on aina ollut vähän I don't care, niin päätinpä sitten et ei haittaa, vaalennan tukan vedän päältä v.punaiseksi, sivut jätän ruskeaksi siiliksi. VOIS TOIMII JA OLLA AIKAS COOL!


Vaalennetaan

No kaikki ei nyt tosissaan mee niinkuin strömssöössä, kun musta on kyse =D HAH

Vaaleanpunainen, no ei tosissaan tullut vaaleanpunainen, koitin sitten tehä liukuväriä, ja lopulta länttäsin kaiken päälle vain ruskean. 

   NOOOOOUUUUU          Liekki                                                  Tummempi


Lopullinen tulos!

Mitä opimme, laita pidennykset hyvällä laittajalla, varmista että hiuslaatu on hyvää, ja kun leikit kampaajaa, niin anna ammattilaisen hoitaa se! =D

Onko muilla hyviä tai huonoja kokemuksia pidennyksistä? Mikä teidän mielestä on paras??

Kommentit

  1. Mulle laitettiin joskus teippipidennykset kampaajalla, olin jonkin verran lukenut niiden laitosta,esim.ettei mielellään kauhean ylös niitä saisi laittaa ja varsinkin kun ohut tukka,niin se näytti aivan kamalalta!! Itkien pois lähdin ja köyhdyin 120e! Sen jälkeen luottanut pääni vain hyvän kaverin käsiin, hän laittoi sinetit tosi ihanasti ja nopeasti, eikä tarvinnut kauheita maksaa..teippejä en suosittele,pois ottaminen sattui kauheasti ja hiuksia lähti tukoittain..

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit