WHEN LIFE KNOCKS YOU DOWN

Mä olen vahva, olen aina ollut, ehkä. Voiko olla vahva ja herkkä samaan aikaa?
Minut on rikottu, minua on satutettu, elämääni on mahtunut paljon erilaisia tapahtumia, jonka vuoksi olen kasvanut tälläiseksi ihmiseksi mitä nyt olen.

Vahvuus on ominaisuus, vahvuus ei ole sama asia kuin kovuus. Vahvuutta on näyttää tunteensa, vahvuutta on itkeä, vahvuutta on katsoa itseänsä peilistä, myöntää virheensä. 
VAHVUUTTA ON TUNTEA

Olen anteeksiantava, annan anteeksi useasti liikaa, ja liian monta kertaa, satutan sillä useasti itseäni. Yritän liikaa ja liian kauan, ja sekin yleensä osuu omaan nilkkaan. Tunnen tuskan ja kivun.
Nousen niinkuin aina.

Teippaan, liimaan ja korjaan. Olen rikottu vaasi, joka on ollut pirstaleina, ja aina liimattu kasaan. 
Voiko rikkinäistä rakastaa? Onko ehyitä olemassakaan? 

Ehkä tekstistä huomaa, että tänään ei ole minun päivä.
Onneksi on aina huominen.


Kommentit

Suositut tekstit