VIT***A, ihan oma SYY

Tiedätkö sen tunteen kun "kaikki" menee helvetin hienosti, ja saat sitten itse ryssittyä kaiken. Kyllä siinä jo pikku hiljaa tulee olo, että vois lyödä tän lahon pään muutaman kymmenen kerran seinään!

Toisin sanoen, sainpahan varattua ihan itse uuden ajan pojan psykalle, kun emme viimeksi suoraan uutta aikaa saaneet. Olen ylpeä, yleensä unohdan, mutta TÄMÄ ON TÄRKEÄÄ! Varaan ajan heti kun tiedän sen. En tiedä mitä helvettiä siinä on tapahtunut, merkkaan menot aina omaan työkalenteriin, koska sen katson JOKA PÄIVÄ. Olin vetänyt listani kiinni tälle päivää, VAIKKA AIKA OLI EILEN. En tiedä olenko yrittänyt vetää maanantaille, mutta painanut kännykällä tiistaita, vai mitä helvettiä, mutta joo, huomasin erehdyksen kun olimme jo melkein perillä. VITTU!

Eikä siinä paras osa, oltais saatu TÄNÄÄN kk lääke kokeilu vihdoin aloitettua. HYVÄ MINÄ, saanko aaltoja ja aplodeja.


Tosissaan vitutti tämä oma unohdukseni niin paljon, että olin huonolla tuulella koko päivän. Ja kukahan sen aistii. Kyllä poikani mun. Mitäs se aiheuttaa pojalle, no myös hiukan kireyttä. Ei mitää päästiin läksyissä heti eteenpäin, koska selitin jakokulman, sen jälkeen meni kuin vettä vaan. Sitten pitkin tehä lauseke ja jakokulma, ja mun artikulointi kun ei sieltä parhaasta päästä ole, ja aloin puhumaan hitaasti, niinkuin pojan ymmrryksessä olisi vikaa, sai se pojan aivan hermostuneeksi. Selvittiin siitä, kunnes teki tehtävässä väärin ja  se oli vika tippa, sitten lensi kynä ja vihko, sen jälkee kirjat, sen jälkee tuolit. Minä siinä piipitän vieressä ihan kohta otan sitten puhelimen pois, sitten tajuan että en voi ottaa puhelinta pois, mussahan tässä on vikaa, mustahan se varmaan tämän imee kun mua vituttaa. Tämän takia myös koululle oonkin sanonut, että jos jäbä ärsyttää niin se kyllä aistii sen ja muutkin huonot vibat. Noh loppu ilta meni chillisti, pyysin anteeksikin, et oon ollu huonolla tuulella. Ollu reipas ja ihana. Saatiin läksyt kunnialla tehtyy, autettiin kavereita, hengattiin yhdessä ja kateltiin kuvia. Oli kivaa <3


Vituttaa vaan tämä oma huono päivä. 
Mua vituttaa, että mua vituttaa.
TARTTEN SUKLAATA!

Mitäs muuta paskaa. No ensinnäkin, pelastin koiran facesta joskus, koska koira olisi joutunut piikille. Katoin, että koirallamme on luomi, tossa poskessa missä on tommoset pisteet, oon varmaa rapsutellutkin sitä "vitun" luomea ja varmaan kehunut sitä tosi söpöksi luomeksi, helvetti. Eilen sitten tulin käväsee kotona, hakee vähä kirppis vaatteita, niin tämä HELVETIN LUOMI, olikin kasvanut kummasti peukalonpään kokoiseksi. NIIN, MIKÄ VITUN LUOMI KASVAA YHDEN YÖN AIKANA?MIKÄ! NO VITTU PUNKKI! Millanen ihminen/omistaja, ei muka tunne koiransa naamaa niin hyvin, että tajuaa, että ei mun koiralla ole naamassa luomea. Ei helvetti. Eipä siinä sitten kaikki. Käytii nopee kirpparilla viemässä kamaa välissä myyntiin, minulla oli seuranani "punkin poistaja". Kun tultiin kotiin, se kusipää oli lattialla. ei siis punkin poistaja, VAAN PUNKKI. Tulinkin sitten tytön kaa, ja siis niin noloa. Minä hypin kahella jalalla edetakasin ja kiljun ja yökkäilen ja soitan raivo puhelua "punkinpoistajalle", joka käskee ottaa sen paperilla ja heitttää pönttöön. NO EN MUUTEN VARMANA MITÄÄ MULKEROA OTA VESSAPAPERII, laittaa vielä nystyrät läpi, ja tartuttaa sen pahan taudin. Koitin sitä läskiä pyörittää siinä paperille, sainkin, mutta kun heitin pönttöön se PASKA PUTOSI MAAHAN. Suurta kijumista, melkein itkua, tyttö melkeinpä nauraa vieressä. Ja sitten se tapahtui. Sain sen punkeron paperille, kun heitin pönttöön, en nähnyt maassa en missään. Mutta EIPÄ OLLUT PAPERISSAKAAN! Ja voi perse perse perse, huudan äidille puhelimeen, joka lähinnä kutsuu mua hulluksi kun ulvon puhelimeen ja kiljun. Pyydän tyttöä tuomaan kynän jotta voin tökkiä vessapönttöä, samaa aikaa riisun vaatteitani, jos se on hypänny paperilta muhun. Tyttö tuo kynän alan sörkkimään paperia, EI OO PAPERISSA, tutkin varpaita, kenkiä, kiroilua, kiljumista, kumarrun JA NÄEN SEN HUKKUNEEN PASKAN. Se oli syönyt niin paljon, että oli vajonnut heti sinne alas. SIKA!

Nyt lähden kuumaan suihkuun, sänkyyn ja nään ihania unia. Huomenna mulla on hyvä päivä ja oon oma itseni, oon päättänyt sen! Tai no parempi tuulisempi ainakin! ÖITÄ!


Kommentit

Lähetä kommentti

Suositut tekstit