VOLYYMIRIPSI KOULUTUS JA ITSENSÄ JUHLISTAMINEN

Perjantaina suuntasimme, entisen ripsiteknikkomme kanssa kohti Kuopiota. Siellä oli yksi maailman huipuista koulutttamassa volyymeja. Olen käynyt TODELLA MONIA koulutuksia, ja edelleen opin lisää. Sillä jokaisella on omat tekniikka ja tapa, joten aina löytyy jotain minkä voi poimia itsellensä.

MITÄS ME SÄHLÄRIT!

Perjantaina lähdimme hiukan yli seitsemän illalla kohti Kuopiota. Ehdittiin junaan, ei ongelmaa. Päädyimme ravintolavaunuun, jossa otimme muutamat ja nautimme näkymistä. 


Pääsimme hotellille kahdentoista pintaan yöllä, Liisille iski jäätävä nälkä, sekä huomasimme, ETTÄ KUMMALLAKAAN EI OLLUT HAMMASHARJOJA. Noh päätiimme lähteä tosissaan kysymään respasta hamppiharjoja, koska ei tekisi hyvää vaikutusta tulla siiderille haisten koulutukseen =D
Ruokaa löydettiin jostakin snäkäri rekasta, otimme juustot, palasimme hotelliin, saimme kun saimmekin hammasharjat respasta, ja suoraan unta palloon.

Aamulla Lissukka täräytti kauniilla ja raikuvalla äänellä AURINKOISTA AAMUAAA!
Oli ihan oikeasti kiva herätä sellaseen positiivisuus pommiin. Liisi kertoi, että oli herännyt jo 7.15 OMG. Itse olin valmis aika lailla 15min, hyvä, että ehdittiin aamupalalle, kun Liisi edelleen laittoi itseään, kait, no jotakin teki kuitenkin =D

Koulutus oli ihana, kouluttaja oli ihana, kaikki oli ihanaa. Minä olen siis aivan paska koulutus tilanteissa koska tärisen ja hätäännyn ja panikoidun ja blaah, vaikka en saanut ripsiä tehtyyn loppuun tuli niistä todella kivat mielestäni.





 

Koulutus oli päättynyt. Sen jälkeen päätmmekkin juhlistaa itseämme ja suunnata Kuopion yöhön!



No tulihan juotua, ja todettua, että mulle ei viina sovi! Aamulla oli sellanen hedari, nin huono olo. Liisikin sano, että jos en olisi jo noussut olisi vaan jättänyt mut sinne =D

Mä oon tunnetusti aika säheltäjä. Hukkasin reisuun aikana mun korttinikin varmaan 5x, puhelimen vielä useammin, joten tämä oli aivan huippu hauskaa meidän mielestä. Liisi joka on hyvin tarkka monissa asioissa, järjestelmällinen, kysyi joka kerta kun poistuimme huoneestamme, onko minulla hotellihuoneen avain: vastasin joo. Välillä jopa näytin, no eipä se ihme oli että tarkastaa, koska oon niin sählä. Sunnuntaina kun pääsimme juna-asemalle, Liisi katsoi junalippuja, ja olikin ostanut meille HELSINKI-KUOPIO junaliput, eikä KUOPIO- HELSINKI. Ai kauhee mikä hekotus ja nauru.

En muista oikekastaan aamusta mitään koska oli ehkä maailman kauhein olo. jotenkin oon selvinnyt ja ottanut kaikki tavarat mukaan. En ehtinyt katsomaan peilistä, pinnitkin repsottivat. Junassa ja otin selfien sitten, jolle naurettiinkin aikas huolella, se nimittäin kuvasti aivan mahtavasti olotilaani, ja siitä tuli oikein osuva! =D


Kiitos Kuopio =D Uskoisitko sinä samaksi ihmiseksi? 

Yhteenvetona, oli aikas huippu viikonloppu, ja oli ihana viettää sitä Liisin kanssa, välillä itkimme ja nauroimme. Saimme silti jotain uutta intoa taaas työhöme, ja uusia oppeja! Eli aikas BUENO <3

Kommentit

Suositut tekstit