SUPER MUTSEILUA




Nyt on jo muutaman kerran tullut hiukan outoja postauksia multa. Ne ovat, hmmmm POSITIIVISIA., HAH. En tasan tarkkaan edes tiedä miksi, ja mikä on muuttunut. Yksi muutos on ruokavalio, toinen, hiukan suurempi on, että EN LUE WILMAA. Luen sen 1-2x viikossa. Onko se tämä? En  tiedä? Onko syy, että räjähdin täysin opettajan soittaessa ja käyttäydyin epäasiattomasti, ja he eivät soita minulle enään syynä. En tiedä?

SUPERMUTSI PÄIVÄ VOL 1.

Joka tapauksessa, pidin eilen ja tänään vapaa päivän töistä. Jäimme tyttäreni kanssa kotiin, ja päätin, että koska minulla oli liikkeellä yksi tapaaminen hoidettavana, voisimme mennä liikkelle järjestelemään ja siivoilemaan paikkoja.


Tyttäreni on 5-vuotias. Hän omaa maailman parhaimman mielikuvituksen, hän on avulias ja hänellä on suuri hoiva vietti.

Tiskasin tiskejä, aloitin lakaisemaan lattioita, kun hän tuli ja vaatimalla vaati, että hän saa itse lakaista. Se ei riittänyt vaan hän halusi myös pestä lattiat. Suloisinta oli kun hän työn touhussa pysähtyi ja tokaisi:

"HUHHU, onpas tämä siivoaminen  rankkaa hommaa."
Johon minä vastasin hymyillen:
"Ymmärrätkö nyt miksi pyydän, että ette sotkisi joka huonetta kotona."

      


Matkamme jatkui kaupan kautta kotiin, kävimme lähikaupassa ostamassa muffinsi ja kreemitarvikkeet, sillä Fivelillä (pehmolelulla), oli ollut syntymäpäivät ja olin luvannut leipoa muffineita niiden kunniaksi. 

Kotiin päästyämme alkoi ruuoan teko,  lihapullia ja perunamuussia, ja tietenkin ruskeaa kastiketta.  Lapset tekivät muffinssit niin, että ruoan jälkeen olivat lämpöisinä odottamassa.

SUPERMUTSI PÄIVÄ VOL. 2

Pidinpä tänäänkin vapaa päivän. Aamusella sain ikävän puheun koulusta, mutta jaksoin jatkaa positiivista päivää tyttäreni kanssa, ja päivä muuttui positiivisemmaksi, kun poika soitti ja sanoi olevansa menevänsä takaisin kouluun. Höntsäilimme kotona, emme tehneet oikein mitään järkevää, olimme, siivosimme, halimme, olimme vain yhdessä. Pian olikin aika lähteä poikani psykiatrille, ja puimme tytön kanssa päälle ja matka alkoi. Kaikki meni hyvin.

Menossa poikaa vastaan

Myöhemmin menimme käymään tokmannilla, jossa itse tehtäviä tyynyjä oli. Hain sellaisen, ja loppu illan olemmekin tehneet sitä. Pojallani ei varmaan kahteen viikkoon ole ollut mitään kummempaa, paitsi tänään tappelu, kotona mennyt semi leppoisasti.

Siinä tyyny ja kukat valmistuvat! Huomenna varmaan saadaan valmiiksi.

Jos jotain hyvää, niin jotain pahaa?
Kyllä, koska eihän elämäni voisi koskaan olla vain pelkästään vain hyvää ja tasaista.

*Isäni joutui sairaalaan (oli varmaan viikon, nyt pääsyt pois)
*Mummoni 95-vuotias on taas sairas
*Nautin vapaapäivistäni, MUTTA SE ETTÄ OLEN VAPAALLA TARKOITTAA ETTÄ MINULLA EI OLLUT ASIAKKAITA( mikä stressaa minua)

Toisaalta, minua on aina ohjannut usko, että kaikki järjestyy, toki olen vähän ihmeissäni, mutta toivon kaiken järjestyvän ja aikojen täyttyvän. Olen tehnyt nyt tännekkin postauksia, seuraavaksi teen mini postauksen joka on niin tarkka ja auttaa varmana kaikkia ihmisiä, joilla pidennykset ovat. 
Joten vaikka kahteen päivään ei ollut asiakkaita, teen hyvää, ja yritän parhaani niin teknikkona kuin äitinä. Ja nämä 2 päivää ovat olleet kyllä  ihania. 

Ihanaa viikkoa!




Kommentit

Suositut tekstit