Remember Me?

Kauan sitten kirjoittelin blogia, kolme kertaa jopa. Oli päivän kuvia, oli asuja. Taas kone sylissä näpytän. Miksikö?

Tajusin juuri, että tämä on aivan helvetin hieno tapa lieventää stressiä, olen aina kirjoittanut, olen aina pitänyt siitä, joten miksipä ei. Tällä kertaa en jätä sitä vain tähän. Koitan löytää aikaa, purkaa päiväni, jotta voin olla parempi ihminen =D

Mutta itse asiaaan kuka olen: Anri Daniela, olen aika vanha =D
Mitä teen: Toteutin unelmani ja perustin kauneus salongin, omistan kaksi pientä pirpanaa (lapsia).10-vuotias erityisherkkä Alex ja 4-vuotias ihana pikku prinsessa Jada.

En tiedä muistaako kukaan kirjoituksiani, mutta tosissaan viimeksi, se taisi tyssätä  juurikin liikkeeni avaamiseen.

Kuten sanoin, tämä on mahtava tapa lieventää stressiä, mutta ei pelkästään se. Olen miettinyt keinoja jolla voisin kertoa myös muille ihmisille kaiken sen tietouden minkä olen alalta oppinut. Kauneusalalla olen itse painottunut lähinnä ripsiin, mutta teen muutakin. Tietenin pääsette, myös seuraamaan tämän huushollin arkea joka ei todellakaan ole sokerikuorutteista kermavaahto unelmaa. Vaan oikeaa arkea, vaikeuksineen iloineen, ongelmineen.



So i writed a blog long time ago. There was pictures of the day, outfits of the day etc. Here i am again typing with my laptop. Why?

I just realised how relaxing this is, perfect way to take a way the stress. This time i wont stop, i promise. I try to make time for this, so i can be a better person, stressfree. =D

Who am I: Anri Daniela, and i am pretty old =D
What do I do: I live my dream, I establish beauty salon, which was my dream, i also have a two kids.10-years old sensitive son Alex, and 4-years old little princess called Jada.

I don't know if anybody remembers my blog, but i think i stop writing when we were starting the business.

As i told this is awesome way to erase stress, buu not only that. I will write here things what i have learn about beauty business. i do lashes mainly, but also other things =) Ofcourse i will write about our weekdays also, which is everything but strawberries and cream and unicorn dram, it's real, with all of its sorrows and joys.

Kommentit

Suositut tekstit