Yrittäjyys: yksinhuoltajana ja erityisapsen kanssa

Olen aina unemoinut omasta yrityksestäni. Olin vähän päälle 20-vuotias kun kävin ensimmäisen yrittäjyys kurssini. Tällöin mietin vaatteiden nettikauppaa. Kohtalo vei toisaalle. Nyt kauneuden alalla, ja päivääkään en vaihtaisi pois.

I have always dreamed my own business. When i was litte bit over 20-years, i went  to my first business training. I dreamed  my own clothing webstore. Destiny took me to another direction. Now i am in beauty business, and i wouldnt change a thing.



                                                    Kuvat yritysen 1-vuotis synttäreiltä

Pojallani Alexilla, on ollut 5-vuotiaasta asti erinäisiä ongelmia, tähän mennessä on todettu aistiyliherkkyys. Nyt tutkitaan ADD:ta. Alex on esikoiseni, joten olen vain ajatellut, että lapset ovat tämmöisiä, en koskaan ajatellut, että hänessä olisi mitään vikaa. En ajattele vieläkään, hän on pieni ja pippurinen ja haastava, mutta ehkä kiltein ja hyvä sydämisin jonka myös tiedän!

My son have had different problems since he was 5-years old. He  has oversensitivity of senses. Now we are researching if he has ADD. Alex is my first child,  so i have never thought that there would be any problem with him, or that his acting would be wrong. And I still don't, he is little and fisty, but still he is the nicest and good hearted boy I know.



Kombinaatio näistä. YRITYS ja POIKA joka ei hillitse itseänsä, joka on äkkipikainen ja aito.
Se on haastavaa, hyvin haastavaa. Rankkaa. Näiden kahden kombo.

2-vuotta puhelin on pirissyt kesken asiakkaiden, koulusta. Tule hakemaan Alex. Puhu puhelimessa Alexin kanssa. Asiakkaat odottavat. Kohta eivät tule. Peruutuksia. MINÄ RAKASTAN TYÖTÄNI. Rakastan asiakkaitani. En halua perua, en halua vastata. Koulu tietää että työskentelen lähellä,  minut saa kiinni. Tänä toukokuussa, alko vituttaa. Pidän puhelinta äänettömällä, jos on hätä näen viestin, mutta en vastaa enään yhteekään puheluun asiakkaiden ollessa paikalla. Onneksi mun asiakkaat on ihania, ja ymmärtäväisä. Voin silti sanoa, että nämä 2-vuotta on olleet henkisesti tosi rankkoja. 

KOMBINATION of these two: BUSINESS and SON who don't control of himself, who is short-tempered and still so qenuine.
It's really really hard. Heavy. Thise two combination.

2-years have my phone rang middle of my customers. Come pick Alex away from school, talk to the phone with Alex. Clients are waiting. Soon they wont come =( I have to cancel clients. I LOVE MY JOB. I love my clients.nI don't want to cancel. I don't want to answer the phone. The school knows I work near, and they know i usually answer. In May I was like FUCK THIS SHIT. I have put my phone now to silence, and it will stay that way. If there is some bad situation I can read the message, but i won't answer any phone calls anymore. Gladly my clients are the best, and reallyy understanding. I can honestly say, thise two years has been the hardest ever.



Haluan olla täydellinen äiti, täydellinen yrittäjä, ja tuntuu että en ole kumpaakaan. Jos vastaan puhelimeen olen huono asiakaspalvelija, jos en vastaa olen huono äiti.

KOHTI PAREMPIA AIKOJA!

Duuniin on tulossa paljon uudistuksia, sekä pojalle on alkanut löytymään oikea suunta ja oikea apu!
Yhteen vetona: Rankkaa, mutta kaiken vaivan arvoista!
Hoen useasti Do what you love, love what you do. Se pätee kaikkiin asioihin elämässäni. Työ, ei tunnu työltä, vaan se on lomaa, tai nautinto, intohimoni, rakkauteni!
Ja perhe, vaikka kuinka vaikeaa ois, niin tää rämäpää perhe jakaa niin  paljon rankkojen  asioiden ohella myös naurua, iloa ja rakautta! TRUE LOVE!
Jäbä pääs vaikeuksista huolimatta 5.luokalle, ja hyvin arvosanoin! Käytös oli 5, mutta sepä me tiedettiin!

I wanna be the perfec mother, and perfect business women. If i answer the phone i am bad customer servant, but if i don't i am a bad mother.

THERE IS BETTER DAYS COMING!

There will be big reforming in our salon, and for my son, i think we have finally going to get right help.
In summary, i would say, is really though, but it's worth of it!!
My motto is: "Do what you love, love what you do" And it really touches my life. My work isn't just work, it's a vacation, it's a pleasure, it's my passion, my love.
And my family, even though this is hard, we share our though times, we go through our sorrows, but                                        here is so much joy, laughter and love also! TRUE LOVE!
By the way, even it has been hard school year, my son gotted to the 5th  class, and with good grades. His behavior was 5, but we already knew it!




Kommentit

Suositut tekstit