KADOTETUT : lapsi ja unelmahousut

Aamuhan alkoi siis aivan hirveällä tavalla! Pikku prinsessani, on tosissaan kk eron jälkeen ollut kuin itse stna. Uskon, että 5-vuoden uhma nostaa päätä tällä hetkellä. Tyttäreni on yleensä aurinkoinen, avulias, iloinen siis kaikella tapaa unelma lapsi, PAITSI NYT! Mökin jälkeen tyttö on ottanut päivittäin jäähyä, raivonnut, ja ollut oikea pikku piru.

Aamulla, tyttöni sai raivarit, koska ei halunnut pukea. 
Hän huusi: "Tuo minulle maitoa heti, minä puen jos haet maitoa."
 SIIS MITÄ? No muahan ei  mikään 4-vuotias määräile. 
Kysyin: "Puetko päälle vai lähdetkö jäähylle, miettimään? 
"Tyttöni:" MAITOAAAA HETI!"

Tyttö kainaloon ja istumaan jäähyä. Sen jälkeen keskustelimme asian lävitse, ja mietimme kuka talossa päättää asioista. Tyttö pyysi anteeksi, ja jatkoimme.

Vien koiran ulos, tyttö haluaa ottaa unilelun mukaan, sanoin jätä se sisään, otetaan kun menemme tarhaan. "EI ",tuli vastaus kun apteekin hyllyltä. Tyttö  KILJUI ITKI HUUSI JA RAIVOSI siitä alkaen tarhalle saakka, mutta välissä ehti aina huutaa: "KANNA MINUN KASSI (unilelu muovikassissa), KANNA, KANNA, ÄITI ON TYHMÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!

Kirsikkana kakun päälle aivan HEVETINMOINEN VESI SADE! Kun saavista niskaan olisi kaatanut! Olin yhtä märkä kun saavuin töihin, kun olisin ollut suihkussa vaatteet päällä! STNA!


Tää kuva on otettu niin ilmeellä, SIIS HAHHA! Kuolen nauruun!

Ensimmäiseksi minulla oli vakkari asiakkaani ripset, laitoin välissä kaverilleni viestiä joka oli tulossa ripsiin ja sokerointiin, että ottaa minulle kuivan paidan! Ja hän toi, ihana <3 Ystäväni oli viimeinen asiakkaani, joten päätimme lähteä yhdessä Manniin metsästämään revittyjä farkkuja!

Vaate ideani oli vaaleat revityt farkut, verkkosukkikset alle, ja joku löysä offshoulder t-paita.

VITUT, tiedättekö visiot, ja kun toteutatte ne, te tajuatte että HYI HITTO, ei sovi vaan omalle vartalolle! Jep näin kävi mullekkin. No eihän siinä muu auttanut, kuin keksiä toinen asukokonaisuus, halusin rentoa lookia, kuitenkin kesäistä.


Kaikki ostin H&Mstä, paitsi korkkarit löytyy omasta takaa. Kuvat ovat myös H&M:n. Lähdin tarjoushaukkailee, mutta arvatenkin kaikki ostoksistani olivat normi hintaisia, paitsi ACCESORIES (asusteet) löysin Glitteristä :kupariset korvikset, lompakon, avaimenperän ja  IHANAN chockerin, kaikki -30%.Kotoolta löytyy asuun vielä rannerenkaat!



Sitten vielä nude/rusehtava huulipuna asuun, niin eikös oo ihan kiva?

Minä todellakin hukkaan kaiken mitä minulla on, avaimet, puhelimen tänään jo 5x =D kortit, kaiken! PARAS LÖYTÖNI oli siis lompakko johon saa rahat/kortit tietty, mutta myös puhelimen ja avaimet, TÄYDELLINEN MULLE! PAITSI JOS HUKKAAN SENKIN =D

JA JOS JOKU TEISTÄ TIETÄÄ, MISTÄ SAAN TUMMANSINISET REVITYT FARKUT JOTKA OVAT TYKÖISTUVAT, EI MISSÄÄN NIMESSÄ BOYFRIENDEJÄ, LÖYSIÄ TAI VAALEITA, NIIN VINKATKAA HETI!

Kiitos <3

Ihanaa viikonloppua hanipööt!

Kommentit

Suositut tekstit